Isabell and the cats

Läget är stabilt här i huset med katterna,känns som att jag har conectat en aning mer med Bruce och  Belle än med Simon.Jag blir totaly chockerad när han gör närmanden,Belle är lite tvärtom hon följer varje steg jag tar,även in på toa.Kalla mig gammalmodig men vissa saker vill man göra i ensamhet.
Idag blir det lite sjukvårdspluggning,har både neurologiprov och hjärtprov nästa vecka men det är roligare att plugga det än kriminologi iallafall.
Ikväll ser det ut som att jag får sällis av Kira,någon att titta på Grey´s med,härligt.:)
Kan väl ej påstå att jag har fått så mycket utträttat den här veckan förutom att ha kollat klart Veronica Mars boxen,känns som att jag har hjälpt till att skapa en bättre värld iochmed detta!
Tycker lite synd om min kära Malin som är en arbetande människa denna vecka,  där  får hon slita med mapparna som aldrig blir klara,men tänk på pengarna som vi brukar säga!
Har väl ej så mycket mer att förtälja förutom att det är en ganska bra dag idag:)
Back to the pluggande!





Kommentarer
Postat av: M

jag vill döda de där jävla mapparna! men jag ser ett ljus i mörkret..kanske blir klar imorgon!

2009-02-25 @ 14:54:27
Postat av: Maria

Du är utmanad! ;D

2009-03-08 @ 16:03:03
URL: http://bobbylong.blogg.se/
Postat av: Maria

JAG saknar dig här faktiskt! så det så. Skriv nu. ^^

2009-03-10 @ 20:59:46
URL: http://bobbylong.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rättning. Bell. Inte Belle

2009-04-08 @ 18:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0