Jaha, hångelsoffan ser jag!

Ikväll var det ju som sagt bio på schemat,Patrik 1,5,den var väldigt underbar måste jag säga,rekomenderar den starkt till alla människor!
Var så härliga citat under kvällens lopp, bla billjettknippsaren kommentar när han såg min å jockes blilljett  (rubriken).
När vi sitter där och inväntar filmen dyker ett välkänt ansikte upp,ansiktet tillhörde Björn Gusafsson!han satt en rad framför oss,jag gick upp i extas,(jocke blev lite svartis)!han tyckte att jag kunde vara lika  lyrisk att vara där med honom.!haha
jag kan meddela er som jobbar för KLICK som läser detta att han ej var där med sin nya flamma Sara,utan nåt annat stolpskott!
När filmen var slut passade jag på att vara lite stalker å nudda honom lite,det kändes nödvändigt man måste ju ta chansen lixom;)

Nu ska jag gå å sussa,det är ju en dag i morgon oxå!

SIMMA LUGNT

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi skulle sitta i hångelsoffan ju snyft

2008-09-14 @ 21:12:10
URL: http://mariatiala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0